МО вчителів трудового навчання, СПО та фізкультурно-оздоровчих дисциплін


Самоосвіта педагогів


    Антосюк О.С.,
учитель-дефектолог, учитель вищої категорії, учитель-методист.
  Корекційно-відновлювальна робота з дітьми, які мають розлади спектру аутизму.
    Бусленко О.В.,
учитель-дефектолог, учитель вищої категорії, старший учитель.
   Розвиток соціально-побутових навичок на уроках  соціально-побутового орієнтування.
    Довгопола І.В.,
учитель-дефектолог, учитель другої категорії.
  Науково-методичні засади реабілітації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
    Іщук В.В.,
учитель-дефектолог, учитель вищої категорії, учитель-методист.
   Формування компетентностей здорового способу життя учнів спеціального закладу в умовах становлення Нової української школи.
    Кіча С.В.,
учитель-дефектолог, учитель першої категорії.
   Формування професійно-трудових компетентностей учнів спеціальної школи.
    Лугова Н.А.,
учитель-дефектолог, учитель вищої категорії, старший учитель.
   Формування патріотичної свідомості учнів на уроках та в позаурочний час.
    Мартиненко А.І.,
учитель-дефектолог, учитель вищої категорії.
   Розвиток мислення в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку та уміння вчитися упродовж життя.
    Мельник С.І.,
учитель-дефектолог, учитель спеціаліст.
   Корекція порушень у розвитку учнів спеціальної школи засобами трудового навчання.
    Пархомчук Є.Л.,
учитель-дефектолог, учитель другої категорії.
   Позитивний вплив ритмічних вправ на фізичний та емоційний стан дітей.
    Редзюк О.Ф.,
учитель-дефектолог, учитель першої категорії.
   Соціалізація, трудова адаптація та підготовка учнів з порушеннями інтелектуального розвитку до самостійного життя.
    Фареник В.В.,
учитель-дефектолог, учитель вищої категорії.
   Формування трудових умінь і навичок учнів з порушеннями інтелектуального розвитку під час навчально-виховного процесу.
    Чистякова Н.П.,
учитель-дефектолог,  учитель вищої категорії.
   Роль лікувальної фізкультури у корекційній роботі вчителя-дефектолога.
    Чистяков Ю.В. ,
учитель вищої категорії.
   Всебічний розвиток особистості дітей з особливими освітніми потребами у процесі фізичного виховання.





Немає коментарів:

Дописати коментар