Самоосвіта педагогів
Антосюк О.С.,
учитель-дефектолог, учитель
вищої категорії, учитель-методист.
Корекційно-відновлювальна
робота з дітьми, які мають розлади спектру аутизму.
Бусленко О.В.,
учитель-дефектолог, учитель
вищої категорії, старший учитель.
Розвиток соціально-побутових навичок на
уроках соціально-побутового
орієнтування.
Довгопола І.В.,
учитель-дефектолог, учитель
другої категорії.
Науково-методичні
засади реабілітації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
Іщук В.В.,
учитель-дефектолог, учитель
вищої категорії, учитель-методист.
Формування компетентностей здорового способу життя учнів
спеціального закладу в умовах становлення Нової української школи.
Кіча С.В.,
учитель-дефектолог, учитель
першої категорії.
Формування професійно-трудових компетентностей учнів
спеціальної школи.
Лугова Н.А.,
учитель-дефектолог, учитель
вищої категорії, старший учитель.
Формування патріотичної свідомості учнів на уроках та в
позаурочний час.
Мартиненко
А.І.,
учитель-дефектолог, учитель
вищої категорії.
Розвиток мислення в учнів з порушеннями інтелектуального
розвитку та уміння вчитися упродовж життя.
Мельник С.І.,
учитель-дефектолог, учитель
спеціаліст.
Корекція порушень у розвитку учнів спеціальної школи
засобами трудового навчання.
Пархомчук Є.Л.,
учитель-дефектолог, учитель
другої категорії.
Позитивний вплив ритмічних вправ на фізичний
та емоційний стан дітей.
Редзюк О.Ф.,
учитель-дефектолог, учитель
першої категорії.
Соціалізація, трудова адаптація та підготовка учнів з
порушеннями інтелектуального розвитку до самостійного життя.
Фареник В.В.,
учитель-дефектолог, учитель
вищої категорії.
Формування трудових умінь і навичок учнів з
порушеннями інтелектуального розвитку під час навчально-виховного процесу.
Чистякова Н.П.,
учитель-дефектолог, учитель вищої категорії.
Роль лікувальної фізкультури у корекційній
роботі вчителя-дефектолога.
Чистяков Ю.В. ,
учитель вищої категорії.
Немає коментарів:
Дописати коментар